stepn yürüyerek para kazanma sistem çok güzel ponzi!

Yeni bir uygulama çıkmış adı stepn yürüyerek para kazan sanal koşu ayakkabıları güzel ayakkabı görselleri ama Real olarak giymelik değil dediğim gibi sanal gelgelelim ayakkabı satın almadan para kazanamiyorsunuz en ucuz ayakkabı 1300 dolardan başlıyor hesabınızı yapın evet ayakkabıyı aldık ne kadar sürede kendini amorti ediyor 40 günde.. Günde 30-40 dolar arası kazandırıyor siz bunu minimumdan hesaplayın ayakkabilari coin ile alabiliyorsunuz neden mi hem cripto para reklamı yapmak hemde paranın nereye gittiği bilinmemesi yarın dava açayım paramı geri alayım deseniz muhatap yok ortada coin ismi sol binance da listeleniyor 1 sol 100 dolar 13 sol 1300 dolar 20000 TL civarı ponzi sistem de 1 defa para kaptıran biri olarak direkt ponzi sistem olduğunu anladım telegram tr grubu var bu grup tr distribütör'ü nereden anladıniz ponzi olduğunu dersiniz tartışmaya kapalı kelime filtreli bir grup ponzi yazılınca sistem direkt mesajınızı siliyor ingilizce kendi resmi web sitelerinde turkiye için telegram grubu linki trde bir tane whatsao grubu olan Stepn official turkhis grup adlı sayfaya yönlendiriyor bana göre yüzde yüz ponzidir 3-5 bilemedim 1 sene sonra hepinizi patlatacaklar bu yazımı hatırlarsınız.
Bu arada eklemeyi unuttum sanırım smart trade coin de bende para kaptırdım sistem ponzi idi dolandirilinca anladık ponzi kelimesini stapn da ponziyim diye bağırıyor sistem güzel bir dolandırma yöntemi aslında gençler bir hayal ile atılıyor şans geldi deneyeyim diyor size bol g..t terletmeler 😎

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öldükten sonra cennete gideceğine kendini inandırmş homo sapiens