Ankisiyete ile mücadelem

Merhaba 34 yaşındayım İstanbul'da yaşıyorum 12 yıldır bu hastalıktan muzdaribim son 3 yıldır düzenli düzensiz ilaç kullandım doktorum 2 sene kullanmam gerektiğini söylemisti pekde düzenli kullandığım söylenemez hastalık bende 3 sene önce ciddi anlamda tetikledi 12 sene hemen hemen her gece panik atak geçirerek uyanır ve önemsemezdim bir gece geçirdiğim panik atak sonrası odanın kapısında azrail görünümünde bir varlık  gördüm sanirim şizofreni belirtileriydi acile gittik korkudan felç geçirdim sakinleştirici verdiler zor sakinlestim sabah olur olmaz psikiyatrinin yolunu tuttum bu zamana kadar ilaç kullanmakta direnen ben ilaç kullanmaya başlamıştım. Azraili gördüğüm zaman bir arkadasimin evinde kalıyordum 12 sene önceki sıkıntım neydi ankisiyete başladı ? bir işyerinde çalışıyordum ve maaşımı alamamistim gençtim bir cahillik yapıp işyerini bastık vs karşı taraf şikayetçi oldu ağır cezada dosya açılmıştı hapishane korkusu o korkusu derken kimyamizi bozmustuk o olaydan avukat yardımıyla beraat ettim. Ama bana geriye ciddi ankisiyete kaldı geceleri sürekli uyanıyordum ve hastaneye gitmek de dreniyor sağlıklı şeyler yapmaya çalışıyor zararlı seylerde yapıyordum alkol sigara tüketimi gibi agir bir uyuşturucu kullanmıyordum her gece uyanıyordum sağlıklı beslensem fitness a gitsem kafaya takmaya calissamda beyin biyolojimi bir kere bozmust o olaydan sonra dosya açıldığı süreç benim için hayatımın en zor zamanlarıydi geriye kalan hastalikla son 3 senedir ilaç kullanarak felsefe kitapları okuyarak farklı bakış açıları kazandım bu süreçte kitapların çok faydasını gördüm önceden ateist deist hristiyan insanlara anlayış göstermeyen müslüman ben deist oldum objektif bakabilmeyi biraz olsun öğrendim.insan genç iken çok kolay manipüle empoze olabiliyor ailem din konusunda çok baskı yönlendirme yapmıştır. O günah bu günah yanarsın cehenneme gidersin gibi çevreden baskılar altında büyüdük din bana göre hayatı yaşamanın kolay bir yolu dine inanmayan veya hiçbir inancı olmayan homo sapinens neandertal ve hayvanların bir çoğu ölmek den korkar dini görevlerini yerine getiren bir neandertal öldükten sonra cennete gideceğine canı gönülden inanmıştır. Kendimden örnek vermem gerekirse bu zamana kadar İslam dinine inanarak yaşadım okudugum bazı felsefe kitapları beni deist düşüncelere sokmuş olsada din İslam DNA miza işlemiş gibi dinden çıkamıyoruz çevresel ekonomik vs etkenler psikiyatri ilaclarini dine yönelerek bıraktım çünkü müslüman bir toplumda yaşıyorum öldükten sonra cennete gideceğini sanan neandertal lerin ortasındayım ve ciddi bir saygısızlık yaşadım son çalıştığım işyerinde dine yonelmemi sağlayan bu tetikleme oldu bir bakıma iyi oldu çünkü her gün psikiyatri ilacı kullanan ben bir anda dine yönelerek ilacı bıraktım ve hiç zorlanmadim şu anki halimden memnunum yarın bir gün deist de olurum ateist budistte konuma göre şu anda Müslümanım. Son işyerinde 5 vakit namaz kılan genç 27 yaşlarında bir çocuk benim kişisel dolabını açıp içinde bulunan alkol şişesini işletme sahibine söyledi ve beni işten çıkardılar işsiz kaldım müslüman vatandaş beni isimden etti  İşçinin yalnızca alkol alıp sarhoş olmaksızın işyerine gelmesi, işverene iş sözleşmesini haklı nedenle fesih hakkı vermez. İşveren işçinin işyerine sarhoş halde geldiğini iddia ederek iş sözleşmesini haklı nedenle feshetmesi halinde, işçinin sarhoş olduğunu ispatlaması gerekir. İşyerinde sarhoş değildim  ama müslüman içki olan ortamda namaz kilamaz o günah bu günah şu günah ulan sığır beni isimden ettin sen nasıl Müslümansin !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öldükten sonra cennete gideceğine kendini inandırmş homo sapiens